src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Reafynd

En tokig natt har övergått till en tokig dag med mellandagsreafynd. E somnade mellan 22-22.30 igår, jag somnade runt 02. E vaknade igen 05.50. Trött har bara varit förnamnet på mej, men den tröttheten trotsade jag och släpade med mej E till Marieberg och IKEA. Lite fynd blev det. Men på väg till Marieberg upptäckte jag att jag hade glömt något hemma och levde då på hoppet om att farbror polisen inte skulle stå längs vägen.

Min osklydiga min jag hade fått använda om polisen stoppat mej. Vinnare av ära blir den som ser vad jag har glömt.

Då dagens fynd inte förevigats på bild än får ni nöja er med gårdagens. Inte illa det heller.

Ännu mera kläder till Bertil, från Pop.

Ett stycke adventsljusstake till mej. Köpt efter jul då det är MYCKET billigare då. Indiska var det som såg till att jag spenderade en hundrig extra.

Idag har jag fyndat ett födelsedagspresent till E, en body till Bertil och lite småplock på IKEA. På IKEA hade jag tänkt att köpa en hylla att ställa adventsljusstaken på, unden den icke-juliga delen av året får andra ljus stå där, men de konsollerna jag ville ha fanns självklart inte. I skrivande stund kommer jag också på att jag faktiskt har en hylla i källaren som kan bli bra om jag målar den vit. Alltid värt att försöka.

Ett gäng blöjer damp ner i brevinkastet när jag och E var och spenderade pengar. Dessvärre var de utan inlägg så efter att detta är färdigskrivet så ska jag sätta mej och sy. Sen någongång när det blir tid så ska jag pallra mej iväg till lillastorasyster för att överlämna dem så hon kan använda dem på sin lilla bajsmaskin. Storlek pytteliten är det på blöjorna så de borde passa hennes A.

Väl hemma var det dags för mej och E att sova middag. Lite mer sömn än vad jag hade tänkt blev det. 3 timmar närmare bestämt och då hade inte E någon lust att vakna. Själv välkomnades mitt uppvaknade av en silverfisk ute i hallen. Den silverfisken kommer inte att vakna igen.

Igår hann vi även med en husvisning. Några tvättäka rookies börjar budgivningen på utgångspriset. Inte allt för smarta framförallt när det var totalrenovering som gällde. Beboligt var det dock men inte snyggt någonstans.

Nu måste jag äta lite. Sen sy. Sen måla :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha en riktig bajsmaskin är det jag har och de tygblöjorna jag har känns lite stora på det lilla livet.

2010-12-28 @ 17:39:53
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0