src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Olika besök

Idag har det hänt en del. Först åkte vi till lilla storasyster och hälsade på. Och nu fick jag hålla i Alexander, inte mycket tyngd i honom. Mera mat!

Och det är typ vad han säger här - mera mat! Mat till honom hade jag dessvärre inte.

E passade även på att provligga den gamla barnvagnsliften.

Sen brummade vi hemåt och E fick sova i bilen så hon skulle vara pigg till eftermiddagens äventyr. Frisörbesök!! Besöket gick bra, precis som förra gången satt hon hur snällt som helst. Det lustiga är bara att när vi satt bredvid och tittade så pratade hon non-stop, det gör hon även när Robban klippt sej,  men så fort hon kommer upp i stolen blir hon knäpptyst. Men så länge hon sitter stilla så klagar jag inte. Lugg fick hon nu också då hon inte har varit så pigg på att sätta upp luggen de sista veckorna. Sköter man inte håret så åker det av.

Nya frisyren.

Luggen ser tyvärr lite sne ut, men det är den inte. Hon har helt enkelt fått en av mina virvlar och självklart har den placerat sej i luggen.

Hos Madde tog jag även lite bilder på några av tygblöjorna så någongång kommer det mer info om tygblöjor. De bästa blöjorna!! Usch för läskiga kemikalier nära en bebisrumpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0