src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lek & Buslandet

I did it!! Körde hårt med delar av familjen Hagsten. Sofia och Ida är det bästa hjälpredor en gravid tant kan ha på Lek & Buslandet. Lite fick jag dessvärre klättra och studsa själv, men inte mer än att jag överlevde. Lite ont i ryggen hade jag dock på slutet men då var det dags att åka hem. Det ville inte E.

Det har åkts rutschbana, hoppats studsmatta, sparkats boll, lekt i bollhav och kättrats i full fart.


Ibland går det fort, men skrattas lika mycket ändå :-)


Att ramla hör liksom till.

Nu något är jag mycket, mycket stolt över. Min parkering på Lek & Buslandet. Jag vill här tillägga att det var jag som körde bilen hela tiden, E satt snällt i sin barnstol.

Att jag var den som råkade vara först är inget i talar högt om...

Förra året skrev jag en lång årssammanfattning, det får ni klara er utan iår. Det har endast hänt två saker värda att berätta om. Först fast tjänst och så fort kontraktet var påskrivet och klart så fick jag och blev gravid. Det förvarnade jag dock chefen om direkt efter att pappret var påskrivet.

Nu vill jag att maten ska vara färdig, riktigt jäkla hungrig är jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0