src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Julafton

Då var julen avklarad för denna gång och med relativt lyckat resultat. Det enda tråkiga var att vi självklart kom en timme försent till julmaten då en del inte kan hålla tiden...Själv var jag färdig en timme innan så jag är oskyldig.

Elisia fick träffa tomten redan förra veckan på förskolan och har hela tiden efter det pratat om att att hon är rädd för tomten och ska gömma sej under bordet när han kommer. Det gjorde hon inte.

Istället blev hon tomtens hjälpreda som sprang och delade ut paket så i andra fick sitta stilla :-)

Vi försökte oss även på att få ett kusinkort, dock så saknas en kusin.

Inte helt lätt men det här var det bästa som fastnade i min kamera. Möjligt att Madde fick ett bättre.

Efter paketutdelningen var det bara att stampa gasen i botten för hemma hos oss fanns en väntande Thomas. Inte riktigt väntande men han kom inom kort. Sen kom det lite fler folk precis så som det ska vara på jul. Dessvärre har min rygg pajjat helt så på kvällen fick jag så jävla ont så det var bara att gå och lägga sej :-(

Igår gjorde vi så lite som möjligt, det enda vettiga jag gjorde var att köpa ytterligare ett gäng blöjor. Jag har ju  en full uppsättning till barn från 8 kg men inte till mindre. Så nu inhandlades det 7 blöjor av mindre storlek. Trots denna lugna dag, på kvällen - skitont i ryggen :-(

Idag har det åkts lite pulka och lite i isbanan och hittills har jag inte ont i ryggen men självklart för att jag tänker på det nu så börjar det komma...Tvättid har vi sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0