src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Jävla handdukar!!

Jag blir tokig!! Vad fan gör jag för fel??? Varenda jävla handduk i detta hem blir missfärgad!!!

Ikeas blir missfärgade.

Jotex blir missfärgade.

H&M:s blir missfärgade.

Ullareds blir missfärgade.

Innan handdukarna använd för första gången så tvättas de alltid, ibland har de även lyxen att bli tumlade. Ändå blir det alltid så här.

Ska man inte få gnugga händerna torra eller??

De handdukar som hittills har klarat sej i detta hem är från ICA eller Josefssons. Nu har jag iallafall gjort en stor beställning från ellos (visst har josefssons blivit lite inputtat i ellos?) och jag hoppas verkligen att de klarar sej. Känns ju lite onödigt att sy tygblöjor av alla handdukar jag har, även om de då kommer till användning...Missfärgade handdukar ser så jäkla tråkiga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0