src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Är det inte det ena är det det andra

Jag blir så trött!! Lagom frisk från lunginflammationen, jag känner att krafterna har återvänt och hostan jag har är inte ens i närheten av vad den har varit. Då när allt börjar kännas bra så händer det något i ryggen så hela vänster skuldra och området nedanför gör skitont!!

Jag smörjer och käkar alvedon men det har hittills inte hjälpt ett dugg. Så jäkla tröttsamt bara. Men jobb blir det imorgon. I detta fall tror jag inte att jag blir bättre av att vara stilla. Röra på mej tror jag är bra (och eftersom att jag inte bara är förskollärare utan även läkare så vet jag ju det), men inte ta i. Masserar mej så gått det går gör jag också.

Att få hjälp av han den där jag bor med är för tillfället helt omöjligt. Anledning till det är att han lagar en sisådär 10 matlådor att överleva på under veckan. Återigen så flyr han till huvudstaden för att jobba och att ha lite framförhållning och fixa mat/packning lite tidigare finns inte riktigt så denna söndagskväll får jag nog inte se mycket av honom. Om jag inte väljer att sittta i köket och uggla men det har jag ingen lust med.

Inser att jag skulle ha köpt ostbågar istället för popcorn...Hade det inte varit för att jag hade så jäkla ont i ryggen så skulle jag gå och handla igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0