src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Massage

Bra natt inatt och en pigg mamma idag. Eller så pigg som jag kan vara, lite trött är jag typ jämt. Min gissning är att det beror på alla dessa måsten som jag inte tycker om någonstans och som jag ser hela tiden =(

Idag har jag iallafall struntat i dessa måsten och åkt iväg och fått massage, en deluxe sådan. Skönt var det man kanske inte så deluxigt som jag föreställt mej. Ryggmassagen var helt underbar men resten av kroppen hade nog klarat sej bra ändå. Nästa gång blir det bara ryggen. Jädrans vad ont det gjorde när jag tryckte på skuldrorna... Friskvårdskuponger är bra.

Efter massagen var det full fart iväg på cykeln till banken där det pratades sparande och sepnderande. Sparande till barnen och spenderande för mej och Robban. Att vi har planer på att spendera heter hus/radhus/sommarstuga vad vi nu behagar hitta. Den som lever får se.

En helt annan sak jag har funderat på är att göra som min syster. Varje tisdag visa upp något alster som jag har gjort, stickat eller virkat, eller något helt annat. Jag har tänkt på det, och tänkt lite till. Problemet är bara att jag kommer inte hinna färsigställa något varje vecka och trots att jag har en del saker klara så jag kan ju inte leva på "gamla meriter" hur länge som helst därav att jag inte gjort det hittills. Men å andra sidan så kanske jag då får fart och faktiskt färdigställer mina projekt. Min projekt har en vis förmåga att gå ruskigt fort första halvan men sen går det bara saktare och saktare...Kanske jag då klarar av att avsluta det påbörjade?

Nu är det iallafall dags för en dusch, jag känner att jag måste få bort all olja...

Kommentarer
Postat av: Bina

har du jobbat i Mosjö?

2011-05-05 @ 16:49:24
URL: http://mammabina.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad skönt med massage, det skulle jag också vilja ha. Jag får nöja mig med att katten trampar mig på ryggen.

2011-05-05 @ 19:36:07
URL: http://pilutta28.blogspot.com
Postat av: Fia

Du kanske gör klart grejerna om du visar upp dem varje tisdag. Gå med i husmorsskolans syförening du med.

2011-05-06 @ 12:27:43
URL: http://virkmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0