src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Delar av Stockholm

Hela familjen hemkommen från huvudstaden. Där har vi haft det skönt. Jag har njutit av att inte städa eller diska ett enda dugg :-) Eller diskat har jag gjort lite men endast nappflaskor.

Junibacken och Gröna Lund har fått besök av oss och vi har åkt både båt, tunnelbana och tvärbana. Elisia har tyckt att alla de grejerna har varit roliga och Elmer har inte brytt sej om vad vi har åkt. Thomas lägenhet fick sej också ett besök. En fin, men aningens misskött lägenhet, en städning hade väl inte varit helt fel där, men så länge jag inte bor där så bryr jag mej inte. Stor potential har den iallafall och jag skulle inte tacka nej till en sådan lägenhet modell två rum större.

Bilder från Junibacken får ni inte idag och jag vet heller inte när det kommer. På Junibacken så låg nämligen kameran så fint inlåst i skåpet så de bilder som finns är tagna med Robbans mobil och finns då i hans mobil som inte är här. Såklart.

Bilder från Gröna Lund kommer här...

Kaffekoppar har det pratats länge om och var det blev den första karusellen som åktes.

Flygande Elefanter.

Nymatad Elmer, som på bilden ser väldigt stor ut. Så stor är han inte, kameravinkeln gör sitt.

Björnhälsning.

Lustiga Huset. En del läskiga saker som vi fick gå förbi men flygande mattan på slutet var nog det som grejade det högsta skrattet! Eller tjutet :-)

7 av 10 har converseskor, av dessa har 5 av 7 vita. Converse är det som gäller i huvudstaden. Själv hade jag lämnat mina rosa på hotellet denna dag.

Innan maten.

Robban och Thomas åker karusell. Grymt rolig var denna! Den såg läskig ut men var bara härlig. Högt kill-i-magen betyg.

Robban och Elisia på flygande mattan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0