src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Trött och stadsparksbesök

Trött är bara förnamnet efter en dag som denna...

Dagen började halv 5 då Elmer ville äta för andra gången, jag kunde inte somna om...vid 6 då jag precis höll på att somna så vaknade Elisia. Klockan 6 är på tok för tidigt för henne då hon lägger sej vid 9 på kvällen. Hon var nära att somna om men då var jag självklart tvungen att hosta så hon vaknade såklart. Och ville inte somna om. Hon gick upp och var uppe själv men kunde inte låta bli att gå in till mej ändå hela tiden, bl a låg och bredvid mej och lekte med dockor - omöjligt att sova när dockorna pratar med varanda...Vid 7 lyckades jag iallfall få henne att förstå att ska hon vara kvar måste hon vara knäpptyst och stilla, så hon valde att gå ut och jag sov då en timme innan Elmer vaknade igen vid 8. Jag är trött.

Fint väder var det när vi gick upp så det var bara att greja i ordningn här hemma och packa ihop oss för en utflykt till stadsparken för sol, bad och lek. När vi var det så blev det just sol, bad och lek. Elisia var helnöjd och Elmer fick bada fötterna vilket var populärt, tror jag iallafall eftersom att han inte skrek. Kameran var med och när vi skulle gå hittade den vägen upp ur väskan.

Nu är vi hemma, barnen i säng och jag ska ta av mej ansiktet och skruva ihop lite nappflaskor sen ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

jag tycker namngivningcermoni är betydligt bättre än att TVINGA in en liten bebis i en religion med ett blask på huvudet!



Du beter dig som en liten egoistisk flicksnärta när du skriver då där! Vi skulle också ha barn i sängen men när man bliv GLATT överraskad så fick man lösa det i den situationen som var! Märks tydligt hur mycket du bryr dig om din syster! Hon är inte värd dig när du är så elak mot henne!

2011-06-14 @ 00:03:21
URL: http://josefineeriksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0