src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Till mormor med buss

Idag var det ett stor dag för Elisia. Dels så skulle hon äntligen få sova över hos sin mormor, det har hon gjort många gånger förut men jag tror aldrig hon har pratat om det så långt innan och så många gånger förut. Som grädde på moset så åkte vi buss dit! Att åka buss är bland det roligaste som finns, om du frågar henne. Särskilt när den svänger :-)

En glad tjej som åker buss :-) och bredvis mej ville hon inte sitta, jag satt ju lite nedanför med vagnen och Elmer, det var tydligen ingen höjdare. Hon satt däruppe och läste böcker högt för sej själv, det ska man tydligen göra när det åks långt, enligt Elisia.

Själv hade jag "lyxen" att få åka buss hem igen också...

Väl hemma har jag rensat ur leksaker från Elisias rum - bäst att passa på när hon är borta!

Och igår fick jag mej ett skratt när jag såg hur Elmer hade fått pyjamasen...

Lite snurrigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0