src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Arg!!

Arg är jag nu!! Först var jag trött efter jobbet, det känns verkligen som om ryggen skulle gå av! Så fruktansvärt ont. Skulle nån komma och säga nu att det är helt underbart att vara gravid skulle den få på trytet. Väl hemma så ligger ett brev från försäkringskassan, avslag på havandeskapspenning - såklart! Visserligen väntat men inte ett dugg kul för det.

En del verkar inte förstå hur tunga en del jobb är. Motiveringen var att mina arbetsförmåga inte är tillräckligt nedsatt. Anledning till att det just nu funkar på jobbet och att jag inte har ondare än jag har är att mina kollegor gör allt för mej! De jobbar verkligen dubbelt. Känns absolut inte rätt, men tydligen ska det vara så enligt FK.

Överklagas kommer det att göras.


Kommentarer
Postat av: Madde

Taskigt att du inte fick HP, men försök att skicka med ett läkarintyg när du överklagar, har hört att det ska hjälpa.

2011-01-15 @ 10:55:57
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0