src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Shoppat

Ett av mina expertområden är att köpa barnkläder.
Från Lindex. Gröna tights stl 56, de blå och svart/vita stl 62.

Jag tror att Lindex tänker på vuxna som får barn med 2-3 års mellanrum. När E var bebis fanns dessa underbara tights. Inte i helt samma färger men nästan. Gröna och blå fanns och också röda. Röda hittade jag inte nu :-( men rosa, så jag gissar på att de har dem istället. Men när E var liten köpte jag iaf bara två oar och det har jag ångrat många gånger efter, framförallt att jag inte köpte gröna redan då. Så förutom dessa har jag även röda i stl 62 och blå i stl 68. Så om du känner för att köpa ett par till till Barbro-Bertil så vet du nu vilka storlekar du inte ska köpa. Gröna vill jag gärna ha fler, helst i stl 68 eller större.


Från Villervalla. Mössa stl 3-4 år och fuskpolo stl 3-5 år.

Mössan är verkligen precis lagom så om någon vill vara snäll och köpa en storlek större till henne i julklapp eller födelsedagspresent så är det välkommet!


Från Villervalla. Tröja och fleece i stl 98, strumpor stl 2-3 år och velourbyxor i stl 104.

Perfekta storlekar. Byxorna aningens stora men det fixar dragskon :-)


Kommentarer
Postat av: Bina

Dom grönrandiga byxorna har jag till Theo, dom är verkligen superfina!

2010-11-05 @ 09:14:32
Postat av: Bina

Har dom grönrandiga byxorna till Theo...verkligen superfina!

2010-11-05 @ 09:20:49
Postat av: Bina

Oj blev visst dubbelt...skickar ett till då...bara för att! Kul blogg! :) Kram

2010-11-05 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0