src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Host host

Trött, jättetrött är jag idag. E har varit vaken och hostat mellen 2 och 4 inatt för att sen vakna kl 6 och inte vilja somna om. Jävla hosta säger jag bara!!

VAB idag.

Jag har även stora planer att möblera om sovrummet idag innan Robban kommer hem. Tyvärr så saknas garderoberna jag vill ha men med lite tur (läs: väldigt mycket) så inser att de verkligen behövs och åker och köper dem! Hoppet är som sagt det sista som överger en.

Sy tygblöjor och fixa ett inlägg om tygisar ligger också högt på listan. Därimellan har E tjatat om att få måla med flaskfärg.

Börjar nog med att koka pasta till E, känns som en nyttigare lunch än lördagsgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0