src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Fulaste julpyntet...


Julgranskula med D.I.F, ord känns överflödiga...

Nu ska jag njuta av två veckors ledighet!! Och även snart njuta av sängen!! Idag har det varit jobb, en lång väntan på apoteket, tre turer till ICA, en tur till återvinningen (en av ICA-turerna togs i samma veva), dammsugning av hela lägenheten, moppning av badrum och kök, avspolning av badrum, en tur ner till källaren med två lätta - men stora - kartonger (det innebär att jag behövde gå upp och ner för alla trappor två gånger). Nu är fötter, ben och rygg trötta och behöver en välbehövlig sömn.

Imorgon ska Robban, han med framförhållningen, köpa julklappar ;-) själv ska jag göra mer julgodis (jag har ätit upp det som fanns...)

Siri: Bajskorv att det var samma datum!! Hade varit skitkul!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Jaaa! men jag hoppas att jag får ett mms mitt under konserten!:) Puss och god jul Staina!!!;)

2010-12-24 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0