src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

En händelserik dag

Först vaknar E redan klockan 6 vilket är på tok för tidigt för både mej och Robban, framförallt Robban som igår 22.30 äntligen kom hem från jobbet! Han åkte i måndags morse. Här och nu skulle jag kunna skriva några väl valda ord om hans chef men jag låter tystnaden tala för sej.

Iallafall så vaknade E för tidigt och ville inte somna om så halv 7 gick vi upp, på tok för tidigt!! Så vi placerade oss i soffan, satte på ToyStory3 (den och Barbrapapa är det enda som duger) jag tror att E var vaken och tittade och för första gången så somnade jag. Hittills har jag aldrig somnat när E varit vaken.

Sen har det hunnits med en tvättning, en skotta fram bil, en matlagning och en klä julgran. Den torra tvätten har även den blivit vikt. Vi har tänt det fjärde ljuset och jag har virkat en del på Alexanders filt. Imorgon bär det iväg till jobbet igen. 4-dagars vecka denna gång vilket känns rätt skönt! Efter det är jag ledig i 2 veckor!! Helt underbart :-)

Mitt i allt är E fortfarnade lite småsjuk. Lite feber och lite hosta men pigg och glad. Hemma imorgon med far sin.

Nu äter jag popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0