src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Beroende

Vi har nästan alla något beroende, allas beroende är olika. Mitt är...

...nässpray, Nasoferm är den bästa! Gult lock är vuxenspray och orange lock är barnspray. Då det endast krävs ett sprut så rekommenderar jag den varmt till människor som tycker det är lite otäckt att spruta in saker i näsan.

E:s är...

...mjölk.

Robbans är...

...öl, vilket syns på magen...

Min gissning är att E är den mest hälsosamma av oss.

Vill även passa på att be er se det ironiska i detta inlägg. E och Robban missbrukar inte på något sätt sitt beroende. Jag missbrukar dock nässpray. HÅRT! Så hårt att jag ska gå och ta en dos nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0