src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Blandad nyhet

Blndade nyheter idag. Två nyheter har jag. En som är bra rakt igenom. En som är blandad. Jag tänkte börja med den blandade.

Den blandade nyheten är att jag har gått och blivit sjukskriven på 50%. Känns skönt med tanke på hur ont jag har. Att lyfta upp ett barn, eller sitta på golvet och resa sej upp från en samling känns just nu otänkbart. Riktigt jävla ont har jag. Det här med foglossning är inte ett dugg roligt.

Om jag hade fått välja hade denna graviditet varit som den förra. Den seglade jag igenom utan att ha det minsta fysiska besvär. Eller det gick inte så snabbt att gå på slutet men ont hade jag inte. Det har jag nu.

Den roliga nyheten kommer när jag fått engeri till att hämta kameran och kamerasladden för det krävs en bild.

Var och tittade på ett radhus förut. Riktigt billigt var det. Väl framme förstod vi varför. Viss renovering stod det i beskrivningen, det visade sej vara totalrenovering då de som bott där innan rökt inomhus. Riktigt äckligt var det!! Skitäckligt är det att röka och ännu värre om man gör det inne. Stank äckelpäckel var bara förnamnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0