src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Min jackficka

Nyckeln är hittad!!! Jag hittade den när jag var på Marieberg - i min jackficka :-)

Besöket på Marieberg bjöd mej på en klänning och strumpbyxor som jag på eftermiddagen bar på en begravning, och jag säger bjöd för Robban betalade :-) 

Begravningar är aldrig roliga att gå på, men det var en väldigt fin begravning och änkan höll ett helt otroligt fint tal vid sin mans kista. Sen fick jag höra lite roliga historier om den bortgångne. Själv har jag tyvärr inte träffat honom så ofta, men jag har hela tiden fått uppfattningen att han har hjärtat på rätt ställe och glimten i ögat. Historierna jag fick höra idag bekräftar den bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0