src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Massa jobb

Full fart idag med, inte för att vi har varit kort om personal eller så utan för att jag har försökt få så mycket gjort som möjligt. Jag nämligen fått det ärofyllda uppdraget att ha alla utvecklingssamtal på jobbet. Det ska både blir kul och jobbigt. Kul för att det är kul och jobbigt för att det är så många, å andra sidan så är det nog vad en lärare har så jag ska inte klaga.

Men, barnens portfliopärmar har varit allt annat än bra så där kommer det att bli en rejäl rensning och ommöblering - det är det som känns jobbigt. Men det kommer att bli bra! Riktigt bra förhoppningsvis :-) men som sagt, det blir en massa jobb.

Desperate Housewife ikväll :-) men jag gissar på att jag få glo i sovrummet då Thomas är här så han och Robban kommer väl bo i vardagsrummet.

Hämtade ut ett paker på väg hem från jobbet, bild kommer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0