src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Städad garderob

Min kära mor sa en lite lustig sak idag. Det är så att hon var barnvakt i onsdag och sen tidigare vet hon att det här med att städa och plocka undan efter sej inte är min starka sida (inte Robbans heller tyvärr). Så här är det oftast lite stökig och småskitigt. Men då gjorde hon upptäckten att i garderoberna, iaf E:s och min, är det ordning. Själv är hon tydligen tvärtom. Hon städar där folk ser, men då det sällan är fler än hon som tittar i garderoben så är det inte så noga där. Själv tycker jag det är skitirriterande och tar för mycket tid att stå och leta efter kläder så i garderob/byrå måste det vara ordning, enligt mej. Robban har dock ingen större ordning där heller, iallafall ingen ordning som jag ser...

Gardeorb med ordning och reda. Dock så hänger en Villervalla-klänning ut-och-in ser jag.

Nu dags för snabb dusch (tänker alltid att jag ska duscha snabbt för miljöns skull men det slutar alltid med att jag duschar minst 30 min så varmt som möjligt...) sen titta på Men in black som började för 40 minuter sen. Tydligen är det lite marathon där för båda filmerna visas ikväll.

Måste tillägga att idag är inte lägenheten skitig för jag har städat!! Och försökt att plocka iordning lite, men det är svårt när jag har för lite hyllor. Måste komma på någon lösning. Garderoberna jag vill ha skulle underlätta men dem fick jag inte. Fast jag kan ju alltid ta med mej mamma och åka till IKEA under mammaledigheten, Robban behövs ju inte till allt ;-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Köp hus

2010-11-07 @ 18:15:03
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0