src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Magbild

Försöker ju ta en bild på magen samma datum varje månad för att se hur mycket den växer. Den 26 är det tänkt att bilden ska tas men en dag hit eller dit dör jag inte av. Fotografen till denna bild är syster Madde och det krävdes en sisådär 38 kort innan det blev bra. När jag tog bild på henne blev det bra på första försöket. I detta fall vet jag att det beror på fotografen och inte modellen för hon lyckdes inte ens få mej i mitten av bilden trots att jag stod stilla.

Magen i v. 22+1 i ninjakläder. Hade en klänning på mej under resten av tiden men den döljde magen så bra så den syntes knappt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0