src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Fredag

Då var ommöbleringen i princip färdig!! Smågrejer kvar nu, som att röja lite mer. Helt otroligt var skit man hittar när man möblerar om!! Passade på att rensa lite pärmar när E sov middag (2½ timme!) och helt plötsligt så fick jag 4 tomma pärmar. Gamla tentor m.m. fick åka till återvinningen.

Sitter här med en E som inte vill äta mat. Mjölk och godis tjatar hon om men maten ska banneme ner först. Våfflor åt vi till mat så det är ingen ny konstig maträtt jag prackar på henne.

Hade även planer på att städa ordentligt så att Robban får se hur fint jag har det när han inte är hemma, riktigt så har det inte blivit. Det ser ut som ett bombnedslag eller liknande. Det finns heller ingen chans att jag hinner städa en massa innan han kommer för om han håller tiden han sagt (vilket är sällan han gör så kanske jag hinner) så kommer han hem om ca 30 minuter så jag får göra det jag hinner innan dess och sen bara se glad ut :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0