src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Dresskod för Bertil

Nu har jag ett I-landsproblem, det gäller att få en son. En pojke. Det har jag inga som helst problem med. Problemet blir alla fula kläder som finns!! Jag vet att jag bara kommer att köpa, enligt mej, godkända kläder, Robban har inget att välja på så han kommer också göra det. Men alla andra!! Jag är rädd för att de kommer komma med grabbiga bodys med töntiga texter och jeans - jag tycker det är skitfult!

Så nu ska ni få lite klädregler, ni ska inte köpa:
 - Kläder med töntiga texter, definitionen på töntig text varierar från person till person så undvik helt enkelt kläder med text på (detsamma gäller kläder till E).
 - Plagget ska helst inte ha mer än två färger, här finns det kläder med flera färger som är hur fina som helst men det finns alltför många som inte är det. Så håll dej till tvåfärgade plagg.
 - Inga "fin-kläder", typ skjortor, cardigan m.m det är inte så att bebisen ska på krogen just nu.
 - Inga Bamse-kläder.
 - Inga jeans.

Kläder ni gärna får köpa:
 - Velourkläder.
 - Randiga kläder, obs!! endast två färger, annars ser det lätt ut som en pyjamas.
 - Turkost, blått, rött, brunt och grönt är fina färger.
 - Byxor av hängslebyxormodell, gärna i velour.

Det var allt jag kom på för denna gång. Många brukar köpa kläder i present till bebis, ta med kvitto om ni anar att ni inte hållit er till dresskoden.

Jag har suttit på Lindex hemsida och klickat ihop en hel hög med kläder jag tycker Bertil behöver så om någon känner sej manad att betala går det hur bra som helst! Du som vill betala behöver inte köpa någon present när han väl föds utan det räcker med detta.

Glömde skriva igår att BF blev framflyttat - en hel dag!! Så från att ha varit beräknad den 30/3 är det nu 31/3 så jag gissar på en aprilbebis. Jag ska dock göra mitt bästa för att undvika första april.

Madde: Någon insemination blir det inte då jag vill ha Robbans barn, jag får jobba på bra argument!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var ord och inga visor om kläder. Jag törs nog inte köpa något ialf eller så slår jag till på en Hello Kitty body.

2010-11-05 @ 18:25:29
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0