src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Årets sista kalas

Då tror jag att årets sista kalas var avklarat. Som vanligt har jag inga bilder att bjuda på men det kommer säkert en och annan bild här. Nu är det inte så att jag inte vill ta bilder men det känns lite onödigt att göra det varje gång framförallt när syster Madde gör det. Erik och Sofia är det som fyller år.

Kakor har jag ätit och E och lekt och lekt och lekt lite till och är nu riktigt trött. Jag tror att hon tittar på Barbapapa, nya favoriten, och när det är slut kommer det garanterat bli sängen för henne. Ätit mat har E gjort också.

Historiskt sett har det ätits en hel del hos Sofia och Erik. Jag har ofta ätit mackor där, så nu är E var hungrig frågade Erik om hon ville ha APK-limpa, men det ville hon inte. Hon ville ha makaroner och fiskpinnar, en kombination jag aldrig har gett henne men som hon mer än gärna åt. När syster Madde hörde att det vankades mat var hon inte sen att hänga på och när det blev över så tog även bror Sickan en matbit. De skippade dock fiskpinnarna utan tog köttbullar istället.

Om det blir en ny säsong av "Restaurang i mitt vardagsrum" eller vad det nu heter så kommer Sofia och Erik att anmälas dit då de klarade av denna prövning galant. Först styra upp kalas, med hembakade kakor och lite till, och sen laga mat på det hela så borde den utmaningen bli en dans på rosor.

Nu vällingdags för E.


Kommentarer
Postat av: fia

Det är bara roligt att ni kommer. Mat fixar jag gärna, de hungriga hade ju inte så stora krav.

2010-11-07 @ 16:30:34
Postat av: Arirachel

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-05-11 @ 10:41:42
URL: http://arirachel.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0