src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Torsdag

Första gången jag sätter på datorn idag, anledningen till det är att jag har läst, läst och läst. En riktigt bra bok. Chicklit på högsta nivå, lätt i klass med Marian Keys och även denna författare är från Irland. Cecelia Ahren är författaren och för några år sedan släppte hon boken PS. I love you, en helt underbar bok, filmen bra men inte i närheten av boken. Denna bok var precis lika bra den. Recension kommer imorgon, jag måste låta boken få smälta lite. Just nu känner jag mej bara helt kär av boken, det är nästan så jag är sugen på att Robban ska komma in med största rosenbuketten, hålla tal och fria. Det kanske är många människors dröm att någongång få vara med om ett sådant tillfälle, men inte jag. Det jag vill säga med det är att jag just nu är för påverkad av boken för att kunna göra den rättvisa.

Annars så har dagen gått i något friskare tecken än igår. E har knappt inte hostat något, och hon hostade ingenting när hon somnade så imorgon blir det förskola för henne. Tror inte ens att klockan var 10 innan hon började tjata om lekparken imorse. Jag förklarade dock snällt att mamma fortfarande är sjuk och vi måste vara inne men att hon imorgon ska få gå till förskolan och då kommer de säkert att vara ute. Själv hostar jag fortfarande, kanske inte riktigt lika mycket, även om det dargit igång nu på eftermiddagen och kvällen igen...*suck* men att inte hsota konstant hela dagen får väl ses som en framgång.

Nej nu ska jag ta och läsa igenom de bloggar jag oftast läser, leta reda på Sunes Jul och sen gå och sova. Att somna är nog det svåraste - då HOSTAR jag. M A S S O R ! ! ! ! Skulle gissa på att jag slumrade till igår (idag) vid 2, vaknade vid halv 3 av att E hostade och ville sova hos mej, sen hostade jag ett tag till. Fick sen sova till 8, men några uppvak för att - gissa - hosta.


Kommentarer
Postat av: Madde

Men vad hette boken? Tänkte om jag hade missat den? Har läst två av hennes böcker som var kanon.

2010-12-10 @ 08:18:25
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0