src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Still sick...

Lever på hoppet om att jag någongång ska bli bättre, men det verkar inte så tyvärr...Inatt så somnade jag vid 4, innan dess så låg jag och hostade och hostade och hostade. Det börjar bli en repris jag inte vill vara med om. Vid 7 vaknade E och jag var helt överlycklig!! Eller inte...skönt dock att man får ha barn på förskolan när man själv är sjuk för så fort jag lämnat henne gick jag till ica och köpte hostmedicin (slut på hostmedicin börjar också bli en repris). Den vanliga var slut så det fick bli en annan. Den var däremot så äcklig så jag höll på att spy!! Smakade värre än en bajsblöja luktar!! Så nu när min älskade han den där jag bor med äntligen är hemma har han fått i uppdrag att ta sej till apoteket. Han sitter i soffan så jag tror han väntar på någon form av skjuts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0