src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Söndag

Kaos är mitt ord för förmiddagen...Allt överallt och på en gpng och det hela slutade med att Elmer serverade en raketspya över hela honom och mej. Efter att jag ckeckat läget med soffan, som klarade sej, torkat upp på golvet så fixade jag in mej och Elmer i duschen. Efter en liten stund gjorde Elisia oss sällskap och det blev då ett bad för oss 3. Elmer övade på att få vatten över huvudet och sen på att flyta. Det var kul i några minuter sen var det inge kul längre så då gick vi upp.

Sen var det matdags för båda barnen och efter en massa spring hit och dit så åkte vi iväg mot Askersund. Där träffade vi Ylva, Ingvar och Kristoffer. Anledningen till detta var att Ylva idag fyller 60. Till Askersund skulle Elisia ha med sej sin cykel så att hon fick visa farmor hur snabb hon blivit på cykeln, och cykla det gjorde hon. Åts bulle och glass gjordes det också.

Sen lika snabbt hemåt, med en liten paus på IKEA, där det inhandlades en duschhylla, så nu ska vi förhoppningsvis slippa uthällda schampoflaskor m.m  när Elisia badar. Jag passade även på att fixa 5 nya krukor av halvstor modell. Jag har några tomatplantor och chiliplantor i små krukor och de börjar se lite halvdöda ut med jämna mellanrum. Så någongång när jag får tid ska det planteras om lite.

Efter det hockey och nu dags att byta lakan, kul söndagskväll. Sen börjar försöken med att få Elisia i säng...Hela veckan har hon roat sej med att somna sent - sent!! och idag sov hon även när vi åkte till Askersund så risken finns att hon är vaken halva natten. Snart börjar projektet duscha-bada-äta-sova Elisia.

Men först lakansbytet. Kanske kan jag få tid till att sticka ikväll? Hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0