src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Robban, 30 år.

För alla intreserade så kan jag meddela att kameran är hemma igen. Den har fått för sej att stanna kvar på festen men hittades lyckligtvis av snälla Jane som både föeberedde innan festen och städade efteråt. Hon skickade den vidare till Henke där Robban hämtade den.

Så i detta inlägg tänkte jag bjuda er på de få bilderna jag tog på Robbans 30-årsdag.

Till att börja med så skulle ju bilden självklart paketeras in. Själv måste jag säga att textvalet inte var det mest fantasifulla jag sett. Lillkuken är dessutom ett ord.



E var självklart tvungen att inspektera galenskaperna, hennes mössa är virkad av syster Sofia.

Födelsedagsgubben fick börja dagen med att städa.

Sen efter en del åkandes hit och dit och handlandes här och där var det kalasdags, och av någon anledning ska det hållas diverse tal.

Är rätt så stolt över denna karl som frivilligt och helt utan påverkan (iaf från mej) kan ändra åsikt. För några år sedan ansåg han att röda byxor var bland det fulaste man kunde ha. Färgglada byxor överhuvudtaget var enbart för bögar (hans ordval). Så länge ni inte är färgblinda så ser ni vad han har på sej. Det var visserligen jag som åkte och köpte dem, men det var han som sa att han ville ha röda jeans.


Här har Richard nyss sagt att Robban alltid fes honom i ansiktet när de var barn, därav Robbans nöjda smajl.


Sen var det dags för lite paket och då var E självklart framme och hjälpte till.


En E som blev helt överlycklig efter varje öppnat paket :-)

Efter tal och paketutdelning började folket bli fulla och då jag anser att barn inte hör hemma bland fulla människor var jag tacksamt glad att E själv sa att hon var trött och ville hem och sova :-) Så några fyllebilder bjuds ni inte på här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0