src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Tisdag

Slappardag idag :-) med sovmorgon!! Robban lämnade E idag och jag tyckte de tog rätt så lång tid på sej innan de kom iväg. Kvart över 9 tittade jag på mobilen och då var de kvar hemma, kl 9 brukar jag lämna henne...Men jag ska inte klaga för det var helt underbart skönt att få ligga kvar i sängen :-) Det är en lyx att ha en hemmaman!

Sen åkte han och jag fick egentid!! Woho!! Den spenderades med att sortera tvätt och tvätta och beställa fröer på internet. Så ja Ylva - nu behöver vi en trädgård, problemet är bara att de är så jäkla dyra. Kryddfröer blev det iallafall och lite grönsaker. Balkongen kommer i sommar att bli värsta odlingplatsen i sommar så det kommer inte finnas någon plats för ölning eller rökning - rökare förvisas till porten 3 trappor ner *haha* motion kan ni behöva! Ölarna får sitta inne. Om man nu måste öla...

Madde: Det är inget upprop nu för tiden :-) men det hade helt klart varit något att föda barn just då. Men jag föredrar helt klart att han kikar ut denna vecka. Mycket mera praktiskt.

Desperata hemmafruar på femman och en halvtimme och denna vecka är jag betydligt friskare än förra, även om huvudvärken börjar komma krypande, så ikväll ska jag hålla mej vaken :-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad du odlar.

2011-03-22 @ 21:01:17
URL: http://virkmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0