src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Onsdag

Vet inte riktigt vad som flugit i min sambo men idag har vi cyklat!! Robban är inte den som rör på sej i onödan och de få gånger han har cyklat har det oftast varit till eller från en fest, eller både till och från. Men idag gick vi iväg och fick cykeldäcken pumpade och sen cyklade vi till Willys OCH apoteket! Dessvärre startade inga värkar :-(

Att vi behövde åka till apoteket berodde på Robban. Igår när han skulle laga chilligryta så roade han sej med att skära av sej en del av vänster pekfinger - så jag fick hacka färdigt alla saker som skulle i. Inte ett dugg skönt för ryggen! Tanten på apoteket var helt humorsbefriad när Robban försökte skämta om fingret, tråkig tant! Fingret är iallafall i bandage. Utan bandage ser det inte ett dugg trevligt ut.

Sen när vi kom hem väntade det besök i trappuppgången. Besöket bestod av syster Madde och lilla A. Med Madde försökte jag ytterligare en gång få igång förlossningen genom en promenad. Men jag fick bara lite ont i ryggen. E uppskattade besöket, däremot vore det bra om A sov lite mer här för när han sover så pysslar Madde med E och det tycker hon är hur kul som helst. Mycket roligare än när jag pysslar med henne. Pyssel idag bestod av att limma palljetter på papper.

Kusinhäng

Vet inte hur många gånger jag har tänkt att packa färdigt väskan som ska med till förlossning och ev BB men inte blir den klar för det...Tofflor, linne/t-shirt och tröjor är kvar. Hur det ska få plats vet jag däremot inte. Kanske det får bli en resväska, men det känns sådär att släpa med det med tanke på att jag inte ens vill vara kvar...Vill hem så fort som möjligt!!!

Sofia: Ja odlar det gör jag :-) måste ju bidra med det jag kan för en bättre miljö!! Ska plantera lite mer chilli imorgon. Och ännu mera blir det när alla fröer kommer :-) Men jag var generös idag och gav bort lite fröer till Madde, och jag fick lökar av henne. Byteshandel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0