src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Mår illa!!

Uppdateringar angående Bertil är att det sparkar helt sjukt mycket just nu! Så mycket att jag mår illa. Väldigt illa!! Gissar på att jag åt för mycket pannkakor förut så pannkakorna och Bertil har lite svårt att samsas om utrymmet. Riktigt illa mår jag! Är genomförkyld också så det är möjligt att även det påverkar.

Sammandragningar varje dag när jag kommer hem från jobbet, vilket inte är ett dugg skönt. Men då jag vet att jag får "lön för mödan" är det bara att bita ihop och se fram emot vad som komma skall :-)

Förlossningen ser jag däremot inte alls fram emot så om någon vill byta är det bara att säga till.

Skulle gärna vilja ha en bra fotograf med mej till förlossningen som om du känner att du är en sådan och gärna vill följa med är du välkommen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är lugnt jag kan föda barn åt dig, det var inte så farligt. Men då kommer det inte med några kameror till förlossningen.

2011-03-04 @ 15:02:06
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0