src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

En lugn morgon

Så då var det första dagen hemma på heltid. Den började hur bra som helst, 7:30 vaknade E och det var en njutning att i lugn och ro kunna fixa henne inför förskolan. Att inte behöva stressa. Mer av sådana dagar tack!

Sen när jag kom hem mådde jag helt sjukt illa, men när jag började röra på mej och göra något vettigt så släppte det tack och lov. Så nu har jag:

  • Vikt tvätt och lagt in tvätten
  • Hängt tvätt
  • Tvättat en maskin, som nu är klar och ska hängas
  • Diskat en maskin
  • Flyttat runt lite växter så att de alla ska få ta del av den bästa solen (vardagsrummet)
Sen ska jag försöka mej på att sy lite mer blöjor och sedan föda barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0