src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Blivande student

Huvudvärk igår, därav ingen blogg. Men dagen igår spenderades i trevligt sällskap med systrar, barn och respektive. Jag passade även på att adoptera bort lite paprikaplantor, så nu är jag 8 plantor fattigare :-( känns lite tomt, de har blivit lite som mina bebisar. En dog tyvärr på vägen, stjälken gick av. Så en syster fick 3 plantor och en 4. Hoppas de vattnar ordentligt nu. Hittills har jag vattnat mina varannan dag men igår när jag kom hem så hängde mina paprikaplantor som bara den så där fick det blir en rejäl extraskvätt, och då fick alla andra också det. Nu är de stora och fina igen :-)

En helvetetsnatt hade vi natten till igår, E roade sej med att vara vaken två timmar mitt i natten och likadant var det natten till idag, lite trött på det. Det enda bra är att E då sovit till 10 så vi har ju fått igen timmarna...

Dagens dag, efter gemensam frukost med E började med att jag registrerade mej på en kurs jag ska läsa, och sen när den är läst då är jag helt klar förskollärare, eller lärare mot tidigare åldrar :-) Barns tal- och skriftspråkslärande heter den så om du har någon litteratur som bara ligger och skräpar från den kursen så hör av dej! Lite böcker har jag, men det saknas fortfarande några... Böcker som behövs står här.

Nu ska jag roa mej med att beställa lite garn och sen sticka somen galning på Bertils filt. Tanken nu är att jag ska föda barn på torsdag eller fredag så vi hinner komma hem och landa lite innan jag blir student igen nästa vecka :-)


Kommentarer
Postat av: Bina

tror jag kan ha några av böckerna...frågan är bara vart, ska kolla lite!

2011-03-21 @ 15:03:12
URL: http://mammabina.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tror du kommer föda barn under uppropet

2011-03-21 @ 21:49:29
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0