src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Idag

Idag blev dagen inte riktigt som planerat...Den började på tok för tidigt - 07.00, tidiga mornar och jag är inte bra kompisar. Att dagen började så tidigt beror på att Elisia vaknade. Att hon vaknade redan då beror på att hon somnade tidigt igår, som i sin tur berodde på att hon under dagen cyklade en lång cykeltur. Stadsparken tur och retur blev det för henne och jag gissar på att det tog på krafterna.

Som sagt dagen började tidigt men när jag sen vaknade till så kom vi fram till att ett besök i någon lekpark inte vorre helt fel då det inte var kanonväder. Kanonvädret kom när vi var i lekparken. Fruktansvärt varmt blev det!! Så jag ringde mamma och frågade om hon ville ha lite besök och som vanligt så ville hon ha det :-)

Det var då bara att packa sej hem från lekparken. Skicka i barnen lite mat. Packa ner badkläder och sen åka. Och väl hos päronen så har vi badat!! Och studsat studsmatta och det är något som inte är som det ska i min rygg, jag får skitont i skuldran av att studsa studsmatta?

Imorgon ska det tydligen bli fint väder igen så då åker vi dit igen.

Nu ska jag lägga ut annonser på tradera. Roligare saker har jag gjort så jag nöjer mej nog med några stycken. Det känns så onödigt att låta kläderna bara ligga...Kom och köp!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 07:02:25
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0