src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

För lite sömn

Gahh vad trött jag är! Går på någon reservturbo just nu... Somnade ordentligt vid 5 imorse och vid 8 vaknade Elmer. Före 2 låg jag visserligen och småslumrade 1 timme, men sen blev det typ inge sova av.

Först höll Robban mej vaken och sen när jag var på gång att somna så vaknade Elmer och ville äta. Lagom när han ätit färdigt och somnat om bredvid mej (lägger honom bredvid ihop om att han ska sova lite längre på morgonen) så ropar Elisia att hon är kissnödig. Bara att gå upp och hjälpa henne, då vaknade självklart Elmer...och ville inte somna om så han låg och snackade en stund. Vet inte hur länge det kan ha varit 5 minuter, det kan ha varit 30 minuter. Sen vaknade han vid 8...

Huvudvärk har jag nu. Men jag har lite planer på att virka lite och sen somna riktigt tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0