src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Firad

Då har jag inte bara fyllt år utan även blivit firad :-) trevligt var det och jag fick verkligen det jag önskade mej!! En massa garn och en mönsterbok och presentkort på IKEA på en rejäl slant så imorgon bär det av till meckat och därifrån åker jag inte utan nya hallmöbler!! Ska bara kolla deras lagersaldo först...

Garn från Järbo - Molly, Soft Cotton och Tropik som jag aldrig använt förut. Tropik är ett blandgarn 50% bomull och 25% vardera av bambu och akryl, ett otroligt mjukt garn!! Vad jag ska göra med det är jag inte helt säker på än, men helt säkert är att det kommer behövas mer!! Fick nämligen en blandning med lite av varje :-)

Nu jäklar ska jag lära mej sticka sockor!! Måste googla fram en idiotsäker beskrivning och köpa strumpstickor också :-)

Tack för alla presenter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0