src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Att fota barn nr 2

För några år sedan så jobbade jag med en annan mamma. Hon sa att när det första barnet var bebis så tog hon hur mycket kort som helst, framkallade och satte in i album. När andra barnet kom då blev det inte så. Det togs inte lika mycket bilder, de bilder som togs framkallades inte i lika hög grad och de som framkallades tog väldigt lång tid på sej att leta sej in i fotoalbumet.

Vad jag känner igen det!!

Jag tar inte alls lika mycket bilder på Elmer som jag gjorde på Elisia, trots att kameran ligger framma precis som den gjorde då. Det blir liksom inte av. Och det är över ett år sedan jag framkallade bilder...

Men de bilder som jag sist framkallade har hittat till fotoalbumet!! Även om det tog ett tag...ett långt tag...

För att iallafall få lite bilder på Elmer så tog jag lite bilder här om dagen.



Finaste Elmer :-)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jättefina bilder på Elmer

2011-07-19 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0