src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Söndag

Hit och dit och dit och hit....Känns som om jag har åkt en massa bil idag. Det har jag visserligen inte, men först vid fyra på eftermiddagen var jag hemma på riktigt! Inte helt van vid det.

Till att börja med så sov vi länge, jag vaknade först 09:45 straxt efter E, hur länge Robban sov vet jag ej för jag och E gjorde bara de vanliga morgonbestyren innan vi gav oss iväg. Två elektronikaffärer har vi beökt. Därifrån åkte vi lite fattigare men med en micro och en tvättmaskin. Den gamla är på lagning och att vänta är inte riktigt min grej + att kroppen inte orkar släpa tvätt till och från tvättstugan längre. Tvättstugan ligger i en annan byggnad. Imorgon ska jag tvätta. Hemma.

Lagom när det var inhandlat så var det bara att stampa gasen i botten och köra till min farmor som bjöd mamma, pappa och alla deras barn med respektive och barn på fika. E var på topp och spelade allan och visade upp alla sina konster mest hela tiden.

Nu ska jag duscha och sen sova, tidigt imorgon bitti är det dags för ytterligare ett besök hos MVC :-) Imorgon bitti är i detta fall 10.00 ;-)

Har även en tvättmaskin till salu!! Den ska bli lagad i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0