src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Pågående projekt

Det stickas och virkas för fullt i det Erikssonska-Welinska hemmet, av den som heter Eriksson. Men den dära som heter Eriksson har lite svårt för att fullfölja projekten. Det finns massor av idéer i huvudet på saker jag vill göra, men att påbörja ett projekt och sedan fullfölja det överensstämmer inte alltid med vad jag vill. Ihop om att det ska bli bättring på det då jag faktiskt vill att saker och ting ska bli klara så lägger jag ut en bild på projekten här. Eller på två av fyra pågående projekt kommer det bild. Att det inte blir bild på de andra är att de har legat stilla så länge att det känns säkrast att skaka av dem på balkongen först. Det kommer garanterat att damma om dem, så lång tid tar det för en del saker att bli klara. Det tråkiga är bara att det är det som är till mej som tar lång tid att färdigställa :-(


Det övre ska bli en randig filt till E och det undre en randig filt till Bertil. Ja, jag gillar randigt :-)

Sen de projekten som inte har fastnat på bild är en tunika till mej (över ett år sedan jag började på den, nästan 1½ tror jag...) sen är det en filt som jag inte riktigt vet vad jag ska ha den till, känns som att jag måste komma på vad jag ska ha den till innan den kommer bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0