src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Magbild

Då var det äntligen en magbild tagen, med en ovillig fotograf. Spegeln är bortmöblerad men med tanke på oviljan hos "fotografen" att ta bilder så kommer den nog att möbleras tillbaka. Han den där jag bor med tänkte att han skulle ligga ner i sängen och ta kort. Resultatet blev också därefter...Till slut så fick jag honom att halvresa sej och då lyckades han iallafall åstadkomma denna bild. Själv känner jag mej inte ett dugg pigg utan väldigt trött och glåmig, därav att bilden fokuserar så på magen. Jag får hela enkelt ta och sminka upp mej någon dag och ragga upp en lite mer villig fotograf. Om du känner dej villig så säg till :-) Skulle vilja ha lite bilder enbart på magen också och det är typ omöjligt att fixa själv. Iallafall för mej.

Som sagt vill du fota en gravidmage så är jag mer än villig att modella :-)
v. 31+3

Om Bertil kommer som beräknat borde det bli 2 månadsbilder till (försöker ta en bild i slutet på varje månad) och så blir det förhoppningsvis någon precis innan vi åker in.

Ylva: Självklart kommer Robban vara med på förlossningen, det är ju han själv som väljer att avstå från att festa. Det jag menade är att en del som han umgås med kommer inte att förstå att det är hans eget beslut utan kommer tro att det är mitt beslut. På honom lät det som om han knappt skulle festa på sin egen 30-årsfest, vilket jag tycker är självklart att han ska göra! Det är ju inte alltför ofta man fyller jämt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0