src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lördag

Idag bjöds det på sovmorgon, E sov till 10.20, dessvärre sov hon middag också så hon kommer nog vara vaken halva natten. Det där med att vända dygnet rätt verkar inte fungera. Imorgon kommer jag att få ställa klockan på 9 för att väcka henne, det känns sådär kul. Inte kul alls. Så om någon morgonpigg människa vill göra det istället så är det mer än välkommet.

Natten bjöd på sömn blandat med hostning. Jag sov betydligt mer än natten till igår, mycket tack vare sovmorgonen!! Dagen har tyvärr bjudit på mer hosta än vanligt. Och precis som igår så spökar både rygg och foglossning :-( Längtar verkligen till graviditeten är över. Att bara få vara frisk känns som en lyx!!

Drömde även något konstigt inatt och jag kommer ihåg när jag vaknade att jag ska göra en "mamma", dvs, berätta om drömmen. Nu när jag sitter här så kommer jag inte ihåg den, inte ens i närheten av att komma ihåg den. Kom inte ens ihåg den när vi var och firade min morfar som fyller år förut idag. Helt puts väck borta är drömmen. Men jag skrattade åt den inatt. Det minns jag iallafall.

Dagen har som sagt bjudit på kalas, men vi har även städat bort julen. I köket, vardagsrummet och Robbans och mitt sovrum var det inga problem. E:s rum var det värre med, hon skulle minsann ha kvar sitt pynt!! Efter diverse mutor, typ lördagsgodis (som jag inser i skrivande stund att vi inte införskaffat), en massa påskpynt när den dagen kommer och att hon skulle få måla med flaskfärg så fick vi äntligen plocka ner det. Flaskfärgen glömde hon bort innan vi hade plockat ner allt så jag och Robban har inte hållit våra mutor till henne...

Imorgon ska jag och E baka bullar. Ska bli spännande att se hur ryggen reagerar på det.

Nu dags att virka filt till E. Bild på Maddes A:s kommer någongång inom en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0