src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Livet som sjukskriven

Livet som sjukskriven har fortsatt även idag och idag har jag gjort som doktorn sa: Vila och rör lite på dej.

Efter att jag lämnat E på förskolan så gick jag hem och gjorde först lite nytta och sen vilade jag. Jag vilade så effektivt att jag somnade och vaknade lagom tills syster M ringde.

Sen rörde jag lite på mej. Till bilen, lyfte höger benet lite i bilen för att gasa och bromsa och använda även armarna lite för att styra. Sen gick jag och hämtade E och vi åkte till IKEA = ännu mer motion. Sen fick jag t.o.m. bära en påse med kuddar och lite till till bilen. Lagom motion för mej idag.

Har även påbörjat lite blöjor. 3 styckna ligger färdigklippta och nålade och kommer att bli sydda imorgon.

Fick även sova inatt utan att hosta!! Helt underbart. Dessvärre så vaknade E en sisådär 4537 gånger och ville något hela tiden. Inatt hoppas jag på att få sova utan uppvaknande.

Ser även att det blivit lite bildlöst på sista tiden, måste bättra mej där. Men det går segt periodvis.

Madde: Det var ingen omröstning jag ville ha utan namnförslag!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Duger de här?

Ebbe

Eberhard

Ebert

Ebon

Eckard

Eckie

Eddie Eddy

Edgar

Edling

Edmar

Edmund

Edor

Edvard Edward

Edvin Edwin

Efraim

Egil

Egon

Eilert

Einar

Eje

Ejvind

Elert

Elf

Elfrid

Elian

Elias

Elis

Ellert

Elling

Elliot

Elmar

Elmer

Elof Elov

Elon

Elton

Elvin Elwin

Elving

Elvir

Elvis

Emanuel

Embert

Emil

Emir

Emrik Emric

Emund

Enar

Engelbert

Engelbrekt

Enok

Erhard

Erik Eric

Erk

Erkki

Erland

Erling

Ernst

Esaias Esajas

Esau

Esbjörn

Eskil

Espen

Esse

Esteban

Eugen

Evald

Evan

Even

Evert Ewert

Evind

Ezra Esra

2011-01-19 @ 19:00:22
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0