src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Kom ut!!!

Förra graviditeten var en dans på rosor jämfört med denna och då var den ändå av olika orsaker väldigt psykiskt påfrestande. Det är inte denna. Nu är det det fysiska som är jobbgt!! Jag börjar verkligen tröttna på denna jävla förkylning som aldrig släpper!! Vissa dagar tror jag verkligen att den är på väg att gå över men så fort jag tänker den tanken så kommer hostan tillbaka. Både natten till igår och till idag har det hostas flera timmar nattetid. Jag tackar högre makter för att E sover som en stock, både igår och idag till halv 10.

Ryggen känns iallafall bra nu, igår var den inte alls samarbetsvillig :-(

Trots detta vill jag mer än gärna ha en bebis till sen!! Jag kan verkligen inte acceptera att jag, som inte ens är i närheten av gammal, inte ska få en liten igen :-)

Men Bertil är mer än gärna välkommen ut. Inatt drömde jag t.o.m. att han kom ut. I drömmen vad han 2250 g "tung" och 44 cm lång. Om en sisådär 3 månader vet jag förhoppningsvis hur min gissning står sej. Stämmer dessa siffror lär han iallafall komma i förtid. Och vara lång och smal.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan ha Bertil i min mage i några veckor.

2011-01-04 @ 11:13:46
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0