src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Inget vettigt

Usch och fy! Det känns som om det spelar ingen roll vad jag gör ont i rygg får jag ändå. Igår så hostande jag så att jag fick ont på mer ställen :-( börjar som sagt blir riktigt trött på det här...Fick iallafall sova länge idag tack vare att E har vänt på dygnet :-) Men då jag har hostat en sisådär 3 timmar i natt så hjälps det inte så mycket...

Imorgon är det dags att jobba, och det kan ju låta lite konstigt att börja jobba en fredag, som dessutom är en klämdag, men det är studiedag så vi ska planera upp hela terminen :-) Sen på kvällen blir det middag och bowling, bowlingen blir nog tyvärr för mej av kortare variant. Tråkigt för jag tycker det är skitkul att bowla men kroppen kommer nog att säga ifrån :-(

Finns inget annat vettigt att skriva, men jag lever iallafall. Hittills.


Kommentarer
Postat av: Madde

Att bowla som preggo är jobbigt.

2011-01-06 @ 20:05:35
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0