src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Hostan is back

Helt slut!! Kanske inte den roligaste meningen att öppna ett inlägg med men precis så är det!! Har hostat hela natten inatt. Jag tror det är en natt detta år som jag har gått och lagt mej utan en massa hostmedicin och då fick jag ändå gå upp och fylla på den under natten. Nu inatt har jag varit vaken sen 4 och bara hostat, känns helt meningslöst att ligga kvar i sängen ens...Halsens känns helt ihopkrympt, det är som om halsen består av ett smalt sugrör som är fullt med slem som åker upp och ner för varje gång jag andas. Låter som fan när jag andas och ligger ner. Känns som om jag ska kräkas varje gång jag hostar med.

Ryggen är inte samarbetsvillig den heller!

Vill bara hoppa fram tre månader så att graviditeten är över, hur jag ska orka med en förlossning vet jag inte, just nu sitter jagbara och grinar av trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0