src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Torsdag

Idag har jag varit duktig, jag har pluggat!! Inte bara lite grann utan jag har gjort allt det jag tänkt göra - trots min brist på motivation och det tråkiga innehållet. Innehållet just nu är grammatik och det är välfigt mycket krångligare och svårare än den grammatiken jag fick lära mej i grundskolan. Då hängde jag med utan större ansträngning, nu känner jag mej helt borta. Och imorgon är det dags för seminarium...Så jag hoppas Lille Plutt inte äter lika många gånger inatt som han gjorde natten tills idag. Jag tror att det blev 4 gånger, fast då kan det diskuteras om sista gången var en nattmatning eller inte då klockan var halv 8...Jag har tryckt i honom massor med mat nu iallafall så jag lever på hoppet.

Annars rullar livet med två barn på. Elisia är pigg och glad och ännu mera pratglad, vissa sunder tjatar hon hål i huvudet på både mej och Robban. Det gör hon minst många gånger om dagen oavsett om hon varit på förskolan. Den lilla namnlösa (det diskuterades namn för fullt igår och Robban sa som sagt Elmer men hittills har jag inte hört honom kalla Lille Plutt vid något namn och då jag sagt at han får välja så avvaktar jag tills han säger ett namn (lång mening inom patentes, så lång att iallafall jag glömde bort början av meningen, om du också gjort det så läs om meningen från början men hoppa sedan över parentesen)) äter, sover, skiter och raketspyr. Förut idag lyckades han kräka på far sin såpass mycket att han böt t-shirt, å andra sidan så behövs det nog inte så mycket kräks innan han byter...

Fick ett roligt paket med posten förut, kanske kommer det en bild sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0