src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Nytvättad bankdosa

Min bankdosa är en busig liten rackare!! Igår smet hon med tvätten till tvättstugan. Där såg hon till att få sej en rejäl rengöring i 60° för att därefter få åka framluftskarusell. När jag upptcäkte bankdosans hyss så svor jag för mej själv - jävla bankdosa - men hon visste vad hon gjorde den bankdosan. Jag trodde förståss att bankdosan valt att avsluta sitt uppdrag hos mej, men så fel jag hade! Hon ville uppenbarligen bara bli ren för efter tvätten är hon fortfarande min trogne tjänare när jag ska studera hur lite pengar man tjänar som föräldraledig förskollärare.

För er som inte fattar så överlevde bankdosan, Swedbank har bra kvalité på sina grejer!!

Kommentarer
Postat av: Madde

En sån busig dosa du har

2011-04-27 @ 18:31:57
URL: http://pilutta28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0