src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Nappen borta...

Glömde ju skriva det allra viktigaste förut. Nappen är borta!! Eller nästan iallafall... För ett tag sedan så började vi fasa ut napparna så nu fanns det bara en kvar och den var helt borta!!

I tisdags kväll så skulle Elisia stoppa något i munnen och var då tvungen att ta ut nappen - sen hittade vi inte den!! Och det var inget trolleri från mej och Robban utan den var helt spårlöst borta! Jag kommer ihåg att jag skakade på snutten och jag tyckte att något flög ner på golvet. Det lustiga då var att jag hörde inte att något landade. Men vi letade och letade allihopa, Elisia passade på att gråta en skvätt samtidigt. Men borta var den.

Vi kom då fram till att Elisia kan ju borsta tänderna och lyssna på saga medans Robban fortsätter att leta. Det gick hon med på och blev hela tiden lugnare och lugnare. När vi läste sagan så frågade hon om pappa verkligen letade efter nappen, men var hela tiden lugn. Under sagostuden så hittades nappen men då hon var så lugn kändes det dumt att säga det till henne. Sen somnade hon snällt. 2 uppvak blev det under natten, men jag sov så hårt så Robban tog det, tydligen hade det räckt med att sitta hos henne en liten stund sen somnade hon.

På morgonen frågade hon efter nappen och protestskrek en del. Protesterna och frågorna har hela tiden minskat och ikväll frågade hon bara om pappa letade efter nappen och var hur nöjd som helst när jag svarade ja.

Någongång unden tisdagskvällen när vi letade så sa någon (kommer inte ihåg vem) att den kanske har åkt upp i himlen? Idag sa hon: Vad tokigt att nappen har hamnat på taket!!

Så nu har Elisia slutat med nappen!! Fast hon säger själv att hon inte har det så det tar nog ett tag innan vi kan köpa den där sluta-med-nappen presenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0