src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Mina kläder

Istället för en massa nyårslöften om att träna mera och äta nyttigare bla bla bla så hade jag en gäng miljömål. Bl a detta:

-  Handla mindre kläder till mej och gärna second hand kläder. Tradera återigen. Skor undantaget.

Min tanke är nu att jag skriva skriva upp alla kläder jag köper, och jag tänkte även skriva upp vad det kostar. Lite nyfiken är jag på vad mitt årsklädkonto landar på. Nu har jag ju inte kört det från årets början men vi kör från 1/4 så får jag se vad det landar på.

4 linnen  --  220.- (nytt)
1 klänning  --  499.- (nytt)
2 par strumpbyxor  --  99.- (nytt)

***UPPDATERAR***
Efter önskemål kommer jag nu även att skriva om det är nya eller begagnade kläder.

Kommentarer
Postat av: Fia

Skriv om det är nytt eller begagnat också.

2011-04-19 @ 11:50:56
URL: http://virkmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0