src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2240751/images/2011/stina2c_148090509.jpg">

Lördag

Hosta hosta och hosta, att jag hostade bort större delen av graviditeten är ingen nyhet men nu är jag inte gravid längre så kan den inte bara förvinna?? Jag är så less på att hosta bort större delen av nätterna, jag orkar fan inte! Idag har iallafall apoteket fått ett besök, hostmedicin och halstabletter har införskaffast. Och en hel del annat också, det är inte bra att besöka affärer med två barn insåg jag. Lille Plutt gör inte direkt något väsen av sej, men Elisia! Eller väsen är väl fel ord, det är inte så att hon går runt och skriker, men hon vill ju gärna ha! Mycket saker! Och när jag går och släpar på ett babyskydd med bebis i + att jag går runt och hostar så har jag inte orken att säga nej när hon vill ha något. Nu fick hon inte allt hon pekade på en lite mer än vad hon behöver...Eller mycket mer än hon behövde, då det enda hon behövde var alvedon (vaknar av växtvärk varje natt). Nu är hon iallafall 4 diadem och några miljoner hårsnoddar rikare.

Jag tror även att Lille Plutt har slagit kräkrekord idag - åt det bra hållet! Endast en liten en :-) det tackar jag för då jag redan har alltför många kräkiga bodys som ligger och väntar på tvätt...

Imorgon bär det iväg till päronen, Elisia är överlycklig - hon ska få studsa studsmatta :-) Jag ska ta med det nya virkmönstret och garn så mamma får lära mej. Att läsa ett stickmönster kan jag men inte virkmönster...bara en massa konstiga förkortningar på maskor som jag knappt kan...

Jättesöt är Elisia också, Robban åkte till stekarn som bor i staden 08 och Elisia har med jämna mellanrum gått och sagt att "jag saknar pappa, när kommer pappa hem?" Gulligt, men lite jobbigt också, det börjar bli så varje gång Robban ska ut :-(

Nu en snabbdusch, sätta i rena lakan och sen fan ska jag hinna sticka lite! Det kliar i fingrarna på mej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0